|
|
|
|
k7e9
Skolast
|
Det är som du säger, lite lite extramaterial. Även jag är van vid Eon, men har spelat många andra rollspel. Jag har alltid gillat supplementböcker, jag har allt till Eon, allt till Mutant, en hel hög World of Darknessböcker och så vidare.
Anledningen till att vi inte spelar Coriolis är främst bristen på supplementböcker. Jag gillar att läsa och har för mycket studier och jobb för att ha tid att utveckla världen själv.
Däremot har det gjorts fina arbeten av många på det här forumet och det finns även lite i Fenix (speltidning som du säkert vet). Men jag vill ha mer innan jag drar igång något Coriolis-spelande/spelledande.
Men det är en härlig bok och värld (det lilla som finns), hoppas ni får mycket kul med det!
|
03 jan 2010 17:52:00
|
|
 |
|
Rovdjuret
Muterad Kloakråtta

|
Jo det hade jag förberett mig på att det fanns inte alls så mycket material ute just nu men förhoppningar finns ju att det ska komma ut lite mer kanske det här året!
Har själv spelat mest Eon som vi har allt till förrutom den senaste om alver, sedan har det spelats lite western och drakar och demoneren del, alla dessa finns det ju redan en jäkla massa med böcker så man får ju bara hoppas att Järnringen tar tag i Coriolis det här året.
Håller tummarna för det här!
|
03 jan 2010 18:44:10
|
|
 |
|
kosta
Missanpassad skuling
|
Jag som e den eviga optimisten -tror ni kan ha en hel del material i år I Fenix om några dagar en nogrann beskrivning av settingen Horiosntens Ände liksom online ett 40 sidigt scnario samtidigt. Under våren har vi som mål, en grej i varje Fenix och till SSK fortsättningen på scenariot.
/K _________________ Horisontens Ände -en webplats till Coriolis
Kolla in Irrfärder utan slut, min blogg om rollspel.
Projekt FoS Blogg
|
23 mar 2010 11:26:06
|
|
 |
|
|